1. Home>
  2. Zavzetost zaposlenih>
Persone zaposlenika

Persone zaposlenih: ustvarjanje edinstvenih izkušenj v hibridnem svetu

Naša nedavna raziskava delodajalcev: Prihodnost dela in ljudi, je pokazala, da je zagotavljanje edinstvenih izkušenj zaposlenih drugi največji kadrovski izziv prihodnosti, kar ni veliko presenečenje. V današnjem svetu delo ni več prostor – je dejavnost, ki jo lahko opravljamo kjerkoli in kadarkoli. Številne delovne sile so postale hibridne, kar povečuje raznolikost možnih izkušenj zaposlenih. Pomembnejši postane nov pristop k zaposlenim preko orodij, ki se osredotočajo na persone zaposlenih.

Kaj so persone zaposlenih?

Persone zaposlenih so pravzaprav modeli, ki predstavljajo različne skupine zaposlenih. Persone uporabnikov črpajo podatkov iz več virov, da se ustvarijo izpopolnjeni profili. Vsebujejo podrobne informacije o lastnostih vsake osebe. Ko so definirane, jih oživite tako, da okoli njih zgradite zgodbo in jih uporabite za prilagajanje izkušenj zaposlenih.

Skupne lastnosti, ki jih je treba vključiti v persone zaposlenih:

 

 

• Starost in življenjska doba

• Položaj, status in izkušnje v podjetju

• Karierni cilji

• Bolečine in frustracije

• Odnos do sprememb

  • • Poklicne izkušnje

• Vrednote, vedenje in osebnost

• Delovne nastavitv Uspešnost in motivacija

• Digitalna orodja v službi/doma

• Prednostni komunikacijski kanali

S peščico različnih vrst boste lahko ustvarili bolj prilagojene izkušnje.

    Persona zaposlenika primjer
    Zakaj so persone zaposlenih zdaj bolj smiselne kot prej?

    V mnogih pogledih so zaposleni dejansko postali poslovni kupci. Imajo večjo zavest in dostop do drugih možnosti. Ljudje se na delovnem mestu prilagodijo tudi potrošniški miselnosti, saj med drugim pričakujejo brezhibne izkušnje z digitalnimi orodji in ugodnostmi za zaposlene. Tako se lahko znotraj enega delovnega mesta individualne potrebe zelo razlikujejo. In kot delodajalec se lahko na te potrebe odzoveš le, če jih poznaš. Tu pridejo v poštev osebnosti zaposlenih.

    Kako se lotiti ustvarjanja persone v 4 korakih?

    Ne poskušajte uganiti osebnosti zaposlenih v vaši organizaciji. Namesto ugibanja uporabite kvalitativne in kvantitativne podatke za ustvarjanje profila in ne pozabite, da so ti tipi zaposlenih nekoliko splošni in ne bodo zajeli vsake edinstvene lastnosti.

    #1 Naredite načrt 

    Preglejte osebnosti zaposlenih iz drugih organizacij, da boste bolje razumeli koncept in določili značilnosti, ki jih želite vključiti v svoje persone. Nato preverite, katere podatke že imate in katere ne. Verjetno imate na primer dostop do demografskih, statističnih podatkov in rezultatov ankete zaposlenih. Namig: Obrnite se na kolege, ki imajo izkušnje z ustvarjanjem osebnosti, saj vam lahko pomagajo oblikovati vprašanja, da dobite povratne informacije, ki jih potrebujete, in lahko zagotovijo oblike.

    #2 Zberite povratne informacije zaposlenih

     Da bi pridobili manjkajoče informacije, bi bilo dobro organizirati fokusne skupine zaposlenih. Začnite pogovor in pustite, da gradijo na zamislih, motivacijah in izkušnjah drug drugega. Druge možne raziskovalne metode vključujejo individualne razgovore, opazovanje na delovnem mestu in anketiranje zaposlenih. Vsi ti podatki vam bodo pomagali pri razumevanju, kaj naredi vašo hibridno delovno silo uspešno in kaj ne.

    # 3 Poiščite vzorce

    Zdaj je čas, da identificirate potencialne skupine, ki imajo skupne točke bolečine, vedenje, preference za delo na daljavo itd. To lahko storite tako, da nabor podatkov zaženete prek zmogljivega analitičnega orodja ali – če imate čas – tako, da sami opravite analizo podatkov. Vsaka skupina mora nato dobiti ime in vse ključne informacije. Pri tem se poskusite držati le nekaj profilov. Preveč osebnosti bo otežilo pretvorbo vašega dela v izvedljive načrte izkušenj zaposlenih.

    # 4 Ponovite svoje ugotovitve

    Velika verjetnost je, da ne boste takoj dosegli željenih rezultatov. Persone vaših zaposlenih bo verjetno treba bolj ali manj izpopolniti. Zato jih primerjajte z zaposlenimi, ki jih zastopajo, preden jih dejansko uporabite. Če želite to narediti, lahko organizirate drugi krog razprav v fokusnih skupinah, končne različice pa lahko nato oblikujete v zelo izpopolnjene profile.

    Pripravljeni. Pozor. Zdaj.

    Persone zaposlenih prispevajo k bolj osebnem in dragocenem pristopu k zaposlenim. Še posebej, če jih kombinirate s poslovnimi izkušnjami zaposlenih. Pri zadnji tehniki gre za razčlenitev celotnih poslovnih izkušenj zaposlenenih na posamezne trenutke, kar vam pomaga prepoznati tiste trenutke, ki so zaposlenim najpomembnejši. Ko ljudje delajo v povsem novih situacijah in morajo podjetja uvajati spremembe, se ta metoda zdi lepa možnost, kajne?