1. Home>
  2. Upravljanje delovnega časa>
Workfrce management

7 načinov, kako rešitev za upravljanje časa izboljša vrednost vaše organizacije

Glavne prioritete za večino organizacij so, da se dela pametneje, čim bolj učinkovito, pri tem pa se poveča dobiček. Vendar mnogi niso odkrili glavnega manjkajočega člena v svoji strategiji: upravljanje s časom.

Organizacije, ki uporabljajo rešitve za upravljanje delovnega časa, že čutijo prednosti, ko gre za operativno učinkovitost, izkušnje zaposlenih in analizo trendov. V tem blogu bomo raziskali le nekaj razlogov, zakaj upravljanje s časom doda vrednost vaši organizaciji.

1. Optimizira procese, potrebne za povečanje učinkovitosti

Sledenje času, prisotnosti, uspešnosti in zavzetosti zaposlenih je bistvenega pomena za uspešno organizacijo, vendar je proces, da bi vse to naredili ročno, preveč zamuden. Dobra rešitev za upravljanje časa bo avtomatizirala večino teh zamudnih opravil, tako da se bodo vaši ljudje lahko osredotočili na pomembnejše naloge. Poleg prihranka časa avtomatizacija odpravlja tveganje človeške napake in netočnosti.

2. Olajša pripravo plač

Ali želite odpraviti napake na plačilni listi, izboljšati skladnost z zakonodajo in zmanjšati ročni vnos podatkov? Z uporabo rešitve za upravljanje z delovnim časa lahko zmanjšate število ur, potrebnih za administracijo in pripravo obračuna plač. Na primer, rešitev za upravljanje delovnega časa lahko samodejno izračuna, koliko ur je zaposleni delal in koliko od teh je bilo nadur, ter te podatke pošlje naprej, da se natančno izračuna njihovo plačilo.

Medtem ko imajo običajni merilniki delovnega časa in prisotnosti omejene zmožnosti, je prihodnost popolnoma integrirana rešitev za upravljanje delovnega časa, ki je povezana s plačilnimi listi in človeškimi viri.

3. V skladu s pravili dela na daljavo

V zadnjih nekaj letih se je dramatično povečalo število ljudi, ki delajo od doma. Predpisi od delodajalcev zahtevajo, da beležijo opravljene ure, tudi če so opravljene od doma. Organizacije, ki uporabljajo sisteme za upravljanje z delovnim časom, lahko preprosto in samodejno zajamejo te podatke, obe enem pa so mirne, saj so popolnoma v skladu z zakonodajo.

4. Izboljša izkušnje zaposlenih

Ali ste vedeli, da ima tehnologija, ki jo uporabljate, velik vpliv na izkušnjo zaposlenih? Rešitev za upravljanje delovnega časa, ki jo lahko zaposleni uporabljajo preko mobilnega telefona bistveno izboljša izkušnjo zaposlenih. Glede na to, da povprečen uporabnik mobilnega telefona na svoj telefon pogleda 2617-krat na dan, je dobro, če lahko zaposleni preko mobilnega telefona beležijo ure, vidijo digitalne časovnice, pregledujejo urnike izmen, oddajajo prošnje za dopust in urejajo odsotnosti. Takšna tehnologija bi zagotovo povečala zadovoljstvo vaših zaposlenih.

5. Prispeva k načrtovanju zmogljivosti

Čeprav nepričakovanih odsotnosti, kot je bolezen, ne morete predvideti, lahko z jasnim pregledom vseh načrtovanih odsotnosti zaposlenih razporedite delo in se odločite, ali morate aktivirati dodatne sodelavce. Prav tako lahko dobite predstavo o tem, koliko ljudi bo delalo hkrati, kar bi lahko pripomoglo k nemotenemu teku dela.

6. Odpravlja izgubljen čas administratorja

Bodite iskreni do sebe, koliko časa vam vzame ročni vnos podatkov o delovnih urah? In kako frustrirajoče je, ko pomotoma izgubite svojo preglednico in morate vse vnašati od začetka? Poslovite se od frustracij zaradi nepopolne datoteke, saj lahko elektronska rešitev za upravljanje delovnega časa namesto vas opravi vsa ta dolgotrajna administrativna opravila.

7. Napoveduje prihodnje trende

Z združevanjem podatkov iz več virov, kot sta obračun plač in kadrovska administracija, lahko podjetja, ki uporabljajo integrirano rešitev za upravljanje delovnega časa, analizirajo pretekle podatke in jih uporabijo za sprejemanje strateških odločitev. Več podatkov kot zberete in analizirate, boljša bodo vaša predvidevanja in dejanja.