4 razlogi, zakaj bi moralo biti upravljanje s časom prednostna naloga podjetja
Ko je pandemija Covid-19 spomladi 2020 prizadela Evropo, avtomatizacija kadrovskih procesov in digitalna transformacija nista bili glavni prioriteti v organizacijah. To je potrdila tudi naša raziskava: Prihodnost dela in ljudi v Evropi 2020.
V tistem obdobju so organizacije imele veliko pomembnejše skrbi, kot sta ohranjanje zdravja zaposlenih in ekonomsko preživetje, kar je seveda postalo neposredna in glavna prioriteta.
Danes zaradi te izkušnje vedno več organizacij še naprej ocenjuje svoje notranje sisteme in procese ter išče načine, kako doseči višjo stopnjo digitalne zrelosti prav zato, da se prilagodijo novim izzivom v poslovanju.
Če pogledamo samo HR segment, lahko rečemo, da je digitalni HR sprva veljal za podcenjenega in nepotrebnega. Sedaj pa se je pojavila pobuda za pospešeno digitalno transformacijo HR z glavnim ciljem zagotavljanja hitrih rešitev pogostih sprememb okolja.
Številni delodajalci se obračajo na zunanje organizacije, da izvedejo to preobrazbo, in iščejo podporo tretjih oseb v svojem prizadevanju za povečanje svoje stopnje digitalne zrelosti.
Zakaj upravljanje s časom?
Spremembe na delovnem mestu so se zgodile hitro in ustvarile edinstveno delovno okolje. Rešitve za upravljanje časa vam nudijo nove načine, kako močno olajšati delo celotne organizacije, tako v zahtevnih kot tudi v 'normalnih' časih ter vam pomagajo, da se lažje prilagajate novim okoliščinam. Te rešitve izboljšajo izkušenje zaposlenih, ob enem pa vam omogočajo nadzor nad stroški in skladnostjo kar vaši organizaciji pomaga pri upravljanju in prilagajanju izzivom kot še nikoli doslej.
Tukaj vam bomo predstavili štiri načine, na katere vam lahko elektronske rešitve za upravljanje s časom pomagajo, da ste bolje pripravljeni na vse priložnosti in izzive, s katerimi se lahko srečate, ter vam pomagajo najti ravnovesje med stabilnostjo in prilagodljivostjo.
1. Izboljšanje izkušenj zaposlenih
Ohranjanje in privabljanje najboljših talentov je ključnega pomena za uspešno poslovanje, uporabniško izkušnjo in konkurenčno prednost. V današnjem okolju si preprosto ne morete privoščiti, da bi zanemarili spreminjajoče se potrebe zaposlenih. Če želite preživeti v svetu, ki ni več tak, kot je bil, upravljanje časa in miselnost, osredotočena na zaposlene, nista več izbira, ampak obveza. Kakovostne rešitve bodo vašim zaposlenim omogočile boljšo komunikacije in uporabo samopostrežnih orodij, ki jim bodo omogočila učinkovitejše upravljanje osebnega in poklicnega življenja.
2. Delo na daljavo
Delo od doma je postalo pravilo za mnoge organizacije in nekateri delodajalci že uvajajo delo na daljavo kot začasno ali trajno možnost za zaposlene. Tehnologije za upravljanja s časom, zaposlenim olajšajo povezovanje in sodelovanje s sodelavci na katerikoli lokaciji. Te rešitve so zgrajene v oblaku in zaposlenim na daljavo omogočajo dostop "kjerkoli in kadarkoli", zaradi česar je delo od doma ali na poti, resnično in preprosto. Poleg tega vodjem urnikov omogočajo upravljanje prilagodljivih delovnih ureditev, zagotavljanje pokritosti delovnega mesta in olajša upoštevanje pogosto spreminjajočih se smernic in predpisov.
3. Kupovanje, izposojanje in grajenje talentov
V Evropi je iskanje najboljših talentov še vedno strukturno vprašanje in ne pričakujemo, da se bo to kmalu spremenilo. Delodajalci morajo pripraviti nove, ustvarjalne rešitve za optimizacijo obstoječih praks upravljanja s časom in zagotoviti prilagodljivost svojim ekipam za doseganje učinkovitega dela. Ko razvijate svoje obstoječe zaposlene, da bodo zadovoljili vaše potrebe po delovni sili, boste morda potrebovali nove talente, kot so pogodbeni ali stalni delavci. Ne glede na to, kakšno strokovno znanje potrebujete in ne glede na to, kdaj ga potrebujete, bo rešitev za upravljanje s časom izboljšala mobilnost vaše organizacije z upravljanjem in podporo različnih sočasnih ali asinhronih skupin zaposlenih; od zaposlenih, ki delajo od doma, do delavcev na gradbiščih in tistih, ki delajo na terenu ali na številnih geografsko oddaljenih lokacijah.
4. Prilagajanje spremembam
Nenehne spremembe so realnost za vsa podjetja, agilnost pa je ključna za krmarjenje v teh zahtevnih časih. Rešitve za upravljanje s časom bodo vašemu podjetju pomagale premagati nove, nepričakovane izzive in okoliščine, hkrati pa zagotavljati skladnost s predpisi. Prava rešitev za upravljanje časa se bo razvijala vzporedno z rastjo vaše organizacije, podpirala in spremljala vašo hitro širitev zaradi odprtja novih pisarn, združitev, prevzemov ali organske rasti.
Iskanje pravega ponudnika za upravljanje z delovnim časom
Če iščete ponudnika za upravljanje z delovnim časom, vam priporočamo, da skrbno ocenite, katere rešitve so najbolj primerne za vaše zaposlene in katere rešitve lahko jasno sporočijo prihodnje spremembe ter zagotovijo, da bodo glasovi vaših zaposlenih slišani.
Obstajajo tri načela, na katera morate biti pozorni pri izbiri rešitve, ki vam pomaga pri upravljanju s časom:
1. Povečanje poslovne vrednosti v celotni organizaciji – od zmanjševanja stroškov nadur do odprave nepotrebnih administrativnih nalog za poenostavitev skladnosti in izboljšanje izkušenj zaposlenih.
2. Pripravljenost na prihodnost in prilagodljivost - za izpolnitev vaših specifičnih potreb danes, pa tudi v prihodnosti brez potrebe po prilagajanju sistema.
3. Inovativnost, ki podpira napredno mislečo kulturo evolucije in transformacije organizacije.
Prilagodljivo, učinkovito in predvidljivo upravljanje časa je ključ do vašega uspeha, še posebej, če se spomnimo močnih sprememb, ki smo jih vsi doživeli v preteklem obdobju. Prava rešitev za upravljanje časa vam bo pomagala, vendar mora ustrezati posebnim zahtevam vaše organizacije.